Custom Custom Telefon

Rehabilitacja Mokotów Warszawa

Dzięki Nam zadbasz o swoje zdrowie i sprawność na lata – rehabilitacja Mokotów.

Jeśli zależy Ci na profesjonalnym wsparciu doświadczonego fizjoterapeuty z Mokotowa zamów wizytę z dojazdem do domu. Pozwól sobie na skuteczną terapię w zaciszu domowym. To oszczędność czasu i pełne bezpieczeństwo.

Potrzebna Ci fizjoterapia? Mokotów to jedna z dzielnic do której dojeżdżamy

Rehabilitacja z dojazdem na Mokotowie skierowana jest do wszystkich osób, które w zaciszu domowym chcą odbyć procesjonalną konsultacje i zabiegi rehabilitacyjne.

Z Naszej pomocy korzystają zarówno pacjenci cierpiący z powodu przewlekłych bóli kręgosłupa, jak i pacjenci pooperacyjni. Prowadzimy z powodzeniem pacjentów po operacji ACL, artroskopii kolana jak i po endoprotezie biodra, kolana lub barku.

Pomagaliśmy stanąć na własne nogi wielu pacjentom poprawiając ich komfort życia. Rehabilitacja po zabiegach i operacjach to podstawa procesu leczenia, tak jak w przypadku kontuzji i urazów sportowych.

Pierwsza wizyta fizjoterapeuty na Mokotowie

Wystarczy, że zadzwonisz i umówisz się na wizytę, a fizjoterapeuta z dojazdem będzie u Ciebie nawet tego samego dnia i przeprowadzi w domu profesjonalną rehabilitację.

Zastanawiasz się jak przygotować się do pierwszej wizyty fizjoterapeuty mobilnego. Wystarczy odrobina miejsca i wygodny strój, a tuż przed wizytą postaraj się uporządkować w myślach swoje dolegliwości w czasie. Na nurtujące Cię pytania odpowie nasz fizjoterapeuta. Mokotów to dzielnica Warszawy, w której pracujemy.

Jeśli posiadasz wyniki i opisy badań obrazowych przygotuj te najnowsze, aby fizjoterapeuta mógł się z nimi zapoznać. Nie są one niezbędne do odbycia wizyty, przede wszystkim liczy się wywiad i skrupulatne badanie fizjoterapeutyczne.

Komu potrzebna jest rehabilitacja na Mokotowie?

Pamiętaj, że na wizytę z fizjoterapeutą nie potrzebujesz skierowania od lekarza ani dodatkowych konsultacji.

Nie warto zwlekać z rozpoczęciem rehabilitacji, choć od Naszych pacjentów wiemy jak ciężko jest bezpośrednio po zabiegu, operacji lub po urazie sportowym dotrzeć do placówki rehabilitacyjnej. Dlatego tak popularną usługą jest mobilna rehabilitacja. Mokotów jest dzielnicą miasta stołecznego, w którym odwiedzamy wielu pacjentów, a Nasze usługi cieszą się dużą popularnością.

Równie ciężko otrzymać pomoc i profesjonalne wsparcie w ciąży i po porodzie, podróż z małym dzieckiem staje się często przeszkodą nie do pokonanie w pierwszych tygodniach. Rehabilitacja z dojazdem umożliwia konsultacje każdej pacjentki, nie przerywając kontaktu i bliskości młodej mamy i malucha.

Rehabilitacja Mokotów to doświadczony fizjoterapeuta z Warszawy

Rehabilitacja domowa z dojazdem do dzielnicy Mokotów, to doświadczony fizjoterapeuta w Twoim domu z niezbędnym sprzętem.

Domowa rehabilitacja Mokotów krok po kroku

Sprawdź jakimi etapami przebiega wizyta fizjoterapeauty z dojazdem na Mokotowie.

Rodzaj usług, jakie obejmuje domowa fizjoterapia na Mokotowie

Powierz Swoje zdrowie w ręce Naszych profesjonalnych fizjoterapeutów z Mokotowa.

Fizjoterapeuta Mokotów, pozbądź się bólu ze swojego życia!

Sprawdź jak pracuje fizjoterapeuta na Mokotowie, oraz jak wyglądają etapy leczenia rehabilitacji.

Pierwszym krokiem skutecznej terapii na Mokotowie, jest zniesienie bólu dzięki sprawdzonym technikom manualnym. Przyspieszają one naturalny proces gojenia stanu zapalnego oraz zmniejszają napięcie tkanek miękkich. Dzięki temu Nasi pacjenci unikają długotrwałego stosowania leków p/zapalnych i p/bólowych.

Indywidualnie dobrane dla każdego pacjenta metody i techniki leczenia to klucz do sukcesu, czyli skutecznej terapii. Doświadczenie oraz odpowiednie kwalifikacje fizjoterapeutów na Mokotowie pozwalają im dotrzeć do źródła problemów. Tylko leczenie przyczynowe a nie objawowe pozawala Naszym pacjentom wrócić do pełnej sprawności.

Po zlikwidowaniu przyczyny dolegliwości pacjenta czas na medyczny trening funkcjonalny, dzięki któremu ciało staje się silne i elastyczne, aby mogło przezwyciężyć trudy codziennej pracy czy ulubionego wysiłku sportowego bez nawrotu dolegliwości bólowych. To sposób na długotrwały efekt i utrzymanie ciała w dobrej kondycji.

Aktywna Klinika to sprawdzona fizjoterapia Mokotów

Zobacz opinie na temat fizjoterapii z dojazdem w dzielnicy Mokotów.

Moja mama korzystała z usług Aktywnej Kliniki po złamaniu nogi. Pan Konrad bardzo fachowo poprowadził rehabilitację. Jest skuteczny, cierpliwy i wyrozumiały dla pacjenta. Bardzo jasno tłumaczy jak należy ćwiczyć. Po zabiegach nastąpiła duża poprawa sprawności i mama dosłownie stanęła na nogi. Polecam zdecydowanie :)

Ewa
opinia google

Polecam. Olbrzymia pomoc przy „naprawieniu” problemów z plecami oraz postawą jak i rehabilitacja po kontuzji kolana. Od zawsze dobijał mnie ból odcinka lędźwiowego i szyi/karku (praca siedząca) – teraz bez bólu.

Michał
opinia google

Rehabilitacja Mokotów Cennik

Jeśli chcesz zaoszczędzić nawet 200 zł skorzystaj już dziś z atrakcyjnych pakietów wizyt fizjoterapii, które dla Ciebie przygotowaliśmy…

W Naszym cenniku usług rehabilitacyjnych przygotowaliśmy opcje korzystnych pakietów w różnych cenach, które pozwolą Ci zaoszczędzić i jednocześnie cieszyć się profesjonalna rehabilitacją w Twoim domu na Mokotowie. Jeśli wolisz możesz płacić za każdą wizytę fizjoterapeuty osobno, sam zdecyduj, która opcja jest dla Ciebie najlepsza.

Rehabilitacja Mokotów – Kontakt

Skontaktuj się z Aktywną Kliniką, a my dobierzemy najlepszego fizjoterapeutę z Mokotowa dla Ciebie.