Fizjoterapia w ciąży i po porodzie Warszawa

Postaw na wsparcie doświadczonych specjalistów. Fizjoterapia w ciąży i w połogu to inwestycja w sprawny i bezpieczny powrót do formy.

Fizjoterapia w ciąży w Warszawie

Dlaczego w trakcie ciąży warto skorzystać ze wsparcia profesjonalisty?

Ciąża to wyjątkowy moment w życiu każdej kobiety – wypełniony przemianami, oczekiwaniami, ale również niepokojem, przed tym, co nieznane.

Od początku w Twoim organizmie zachodzi wiele zmian dających się odczuć w postaci specyficznych symptomów i w zależności od trymestru ciąży ich paleta staje się coraz bardziej różnorodna. Nie zawsze jednak nasze ciało odbiera te zmiany tak pozytywnie jakbyśmy tego oczekiwały. Bowiem ciąża i niedaleka perspektywa porodu i połogu stanowi dla organizmu kobiety nie lada wysiłek. Aby ułatwić sobie codzienność, fizjoterapia w ciąży pomoże Ci pozbyć się dolegliwości i przywróci wewnętrzny spokój.

fizjoterapia w ciąży

Fizjoterapia po porodzie

W bezpiecznym powrocie do formy pomoże Ci fizjoterapia po porodzie.

Nadrzędnym celem prowadzonej przez nas fizjoterapii po porodzie jest bezpieczne przywrócenie sprawności Twojego ciała i usunięcie dolegliwości wywołanych okresem ciąży, oraz porodem.

Prawidłowe przywrócenie kondycji twoich mięśni okolicy kręgosłupa i mięśni dna miednicy, przyczyni się do powrotu sił i pożądanej redukcji odczuć bólowych.

fizjoterapia kobiet w ciąży i po porodzie

Fizjoterapeuta po porodzie

Fizjoterapia w ciąży i fizjoterapeuta po porodzie – zabiegi w Warszawie

Dowiedz się więcej na temat naszych usług, z których możesz skorzystać na Bielanach, jak i w innych częściach stolicy.

Fizjoterapia w ciąży i połogu przychodzi z pomocą każdej kobiecie, aby dolegliwości takie, jak ból kręgosłupa w ciąży, rozejście spojenia łonowego czy wysiłkowe nietrzymanie moczu – nie odbierały radości z cieszenia się każdym kolejnym nadchodzącym tygodniem.

fizjoterapia kobiet w ciąży oferowana w Warszawie, jest bezpieczną metodą leczenia, w czasie, kiedy leczenie farmakologiczne czy inwazyjne leczenie zabiegowe mogą stanowić zagrożenie dla rozwijającego się dziecka.

Do jednych z wielu zadań fizjoterapii po porodzie należy zapoznanie kobiety z bezpiecznymi formami aktywności fizycznej, indywidualny dobór ćwiczeń, prowadzenie prawidłowego treningu mięśni dna miednicy, nauka mobilizacji blizny po cięciu cesarskim, blizny krocza po porodzie naturalnym.

Profesjonalnie prowadzona fizjoterapia po porodzie ma na celu także przywrócenie prawidłowego wyglądu i funkcji brzucha, po wystąpieniu rozstępu mięśni prostych brzucha.

Pamiętaj, że nawet, jeśli Twoja ciąża przebiega prawidłowo, fizjoterapeuta po ciąży pomoże ci przygotować ciało do porodu – i to z uwzględnieniem różnic porodu naturalnego i porodu drogą cięcia cesarskiego.

Fizjoterapeuta po porodzie nauczy Cię, jak wykonywać ćwiczenia poprawiające stabilizację ciała, jak aktywizować mięśnie dna miednicy (Mięśnie Kegla). Przygotuje tkanki do porodu, wesprze w ćwiczeniach oddechowych, poprawi elastyczność i skoryguje prawidłową postawę ciała.

W trakcie spotkań, fizjoterapeuta po porodzie zwróci uwagę na prawidłowe i zdrowe nawyki codziennej aktywności – tak ważne po porodzie. Aby ten dynamiczny proces cofania się zmian w ciele kobiety, które powstały w wyniku ciąży oraz porodu, przebiegał bez powikłań.

Jeśli czujesz, że każdy ruch powoduje ból bioder, a dodatkowo pojawia się promieniowanie, które może świadczyć o rwie kulszowej – nie zwlekaj fizjoterapia kobiet w ciąży jest odpowiedzią na twoje dolegliwości.

fizjoterapia po porodzie i w ciąży

Chcesz wiedzieć, ile wynoszą ceny naszych usług? Poznaj cennik fizjoterapii w ciąży i po porodzie oferowanej przez naszą klinikę.

Rehabilitacja domowa

Fizjoterapia w ciąży i fizjoterapia po porodzie

Zobacz w czym pomoże Ci fizjoterapia w ciąży i po porodzie