Custom Custom Telefon

REHABILITACJA BIELANY WARSZAWA

Uwolnij się od bólu! Poczuj się młodziej i wróć do Sprawności – Rehabilitacja Bielany.

Wybierz wsparcie doświadczonych fizjoterapeutów, którzy zadbają o Twój szybki powrót do dawnej sprawności. Zadzwoń i umów się na wizytę, a przyjedziemy prosto do Twojego domu na Bielanach.

Rehabilitacja Bielany z dojazdem do domu. Czym jest i dlaczego warto?

Rehabilitacja stanowi doskonały sposób na walkę z bólem, istotnie przyspieszając powrót do dawnej sprawności. Zabiegi rehabilitacji na bielanach to przede wszystkim inwestycja w Twoje zdrowie oraz lepsze samopoczucie.

Wykwalifikowana kadra rehabilitantów i fizjoterapeutów z Bielan z pewnością zadba o Twoje zdrowie. Dzięki naszemu badaniu, najpierw poznasz źródło swoich dolegliwości, a następnie zobaczysz, jak powoli słabną, a Ty poczujesz się znacznie lepiej!

Rozwiązaniem pozwalającym wrócić do dawnej sprawności jest regularna rehabilitacja. Bielany są dzielnicą, w której prowadzimy rehabilitację w domu pacjenta.

Fizjoterapia Bielany, kiedy może Ci pomóc?

Fizjoterapia Bielany to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób, które zakończyły leczenie szpitalne po zabiegach lub operacjach i potrzebują profesjonalnego wsparcia w powrocie do pełnej sprawności.

Jeśli jesteś po operacji kręgosłupa lędźwiowego, a może po operacji kolana lub miałeś wszczepienną endoprotezę biodra, Nasi fizjoterapeuci z Bielan zaplanują Twoją rehabilitację domową z dojazdem.

Nie zwlekaj im szybciej rozpoczniesz proces rehabilitacji pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty z bielan tym szybciej wrócisz do ulubionych aktywności i pozbędziesz się bólu.

Fizjoterapeuta Bielany – co możesz zyskać!

Cenisz sobie swój czas i wygodę, rozumiemy, że nie zawsze dojazd do placówki jest możliwy, jeśli tak rehabilitacja z dojazdem na Bielanach jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.

Zajmujemy się rehabilitacją domową z dojazdem po zabiegach i operacjach, rehabilitacją sportową, pomagamy zwalczyć przewlekłe dolegliwości bólowe kręgosłupa lędźwiowego i szyjnego.

Dla kogo może pomóc fizjoterapeuta z Bielan?

W naszej ofercie znajdziesz doświadczonych terapeutów manualnych jak i fizjoterapeutki uroginekologiczne, dzięki którym powrót do formy po ciąży i porodzie będzie przebiegał sprawnie i bezpiecznie. Skorzystaj z naszych usług profesjonalnej rehabilitacji z dojazdem na Bielanach w atrakcyjnych cenach.

Jak przygotować się do pierwszej wizyty rehabilitacyjnej?

Dowiedz się jak przygotować się do pierwszej wizyty fizjoterapeuty z dojazdem na Bielanach.

Rehabilitacja Bielany – krok po kroku

Sprawdź, jak wyglądają poszczególne etapy rehabilitacji na Bielanach w Warszawie.

Naszą współpracę zaczniemy od wywiadu medycznego, dzięki któremu dowiemy się więcej na temat Ciebie, jak i Twoich dolegliwości. W kolejnym kroku przeprowadzimy badanie kliniczne umożliwiające poznanie źródła problemów. Na koniec postawimy właściwą diagnozę – niezbędną do przeprowadzenia rehabilitacji z dojazdem na Bielanach.

Wszystkie zebrane informacje pozwolą Nam skupić się na tym, co najważniejsze, czyli zmniejszeniu bólu tak, aby umożliwić Ci normalne funkcjonowanie.

Gdy ból zostanie zminimalizowany – określimy jego przyczyny, co pozwoli nam na określenie szczegółowego planu działania, a w dalszej kolejności – nawet całkowite pozbycie się dolegliwości.

Następnie zadbamy o Twoja formę (ten etap przeznaczony jest przede wszystkim dla osób, które są aktywne fizycznie). Przygotujemy Twój organizm – dostarczając mu odpowiednie bodźce ruchowe.

Rehabilitacja Bielany – doświadczony fizjoterapeuta z Warszawy

Aby skorzystać z rehabilitacji domowej do dzielnicy Bielany, wystarczy jeden telefon i Nasz fizjoterapeuta zjawi się w Twoim domu z niezbędnym sprzętem.

Rehabilitacja Bielany Cennik

Jak wygląda cennik usług rehabilitacji z dojazdem na terenie Bielan?

Pierwsza wizyta może trwać od 45 do 60 minut, a jej koszt poza pakietem wynosi dokładnie 150 złotych.

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z naszych pakietów – możesz zaoszczędzić nawet…

200 złotych

Więcej informacji na temat cen znajdziesz w cenniku usług fizjoterapeutycznych Aktywnej Kliniki.

Fizjoterapeuta Bielany – Czy warto postawić na rehabilitację z dojazdem?

Przekonaj się, co mówią o naszych fizjoterapeutach z Bielan dotychczasowi pacjenci Aktywnej Kliniki

Dzięki pomocy pana Konrada nie tylko zapomniałem o przewlekłych bólach pleców, ale też dowiedziałem się jak ćwiczyć aby ich nie nadwyrężać, jak je wzmacniać. Dlatego szczerze polecam – świetny specjalista!

Tomasz
opinia google

Pani Magda ma niesamowitą wiedzę, umiejętności i zaangażowanie w pracy z klientem. W związku z tym potrafi doskonale diagnozować, proponuje bardzo różnorodne ćwiczenia jest bardzo uważna i indywidulanie podchodzi do pracy z pacjentem.

Małgorzata
opinia google

Rehabilitacja Bielany – Kontakt

Jeśli potrzebujesz rehabilitacji na Bielanach, wystarczy nawiązać kontakt telefoniczny z naszą kliniką