REHABILITACJA PO OPERACJI WARSZAWA

Rehabilitacja po operacji i zabiegach to doświadczeni fizjoterapeuci i profesjonalna pomoc w Twoim domu.

Potrzebujesz rehabilitacji po operacji postaw na wygodę, czyli rehabilitację z dojazdem.

Rehabilitacja po operacji jest receptą na powrót do sprawności po zabiegach.

Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces rehabilitacji po operacji, abyś mógł jak najszybciej cieszyć się pełnią sił.

Fizjoterapia po operacji łączy w sobie interdyscyplinarną wiedzę z takich dziedzin medycyny jak ortopedia, traumatologia, neurologia i wiele innych. Wszystko po to, aby bezpiecznie a jednocześnie szybko przywrócić każdej osobie, która przeszła zabieg lub operację pełnię zdrowia.

Nasi pacjenci to między innymi osoby, które przeszły rehabilitację po operacji kręgosłupa lędźwiowego, po operacji ACL, czyli więzadła krzyżowego przedniego, jak również po uszkodzeniu łąkotki. Prowadzimy fizjoterapię po artroskopii kolana i rehabilitację po operacji wszczepienia endoprotezy biodra, czy po endoprotezie stawu kolanowego.

Dzięki rehabilitacji po operacji możesz liczyć na profesjonalną pomoc i wsparcie.

Pomagamy pacjentom po urazie barku, zerwaniu lub uszkodzeniu stożka rotatorów, w przypadku barku zamrożonego.

To tylko część dolegliwości, z jakimi zgłaszają się do Nas Pacjenci na fizjoterapię po operacji. Wiemy również jak ważne jest, aby jak najszybciej rozpocząć fizjoterapię po zabiegu operacyjnym, dlatego świadczymy usługi rehabilitacji z dojazdem w Warszawie.

Zabiegi fizjoterapii z dojazdem na trenie Warszawy to oszczędność czasu i komfort dla pacjentów, którzy potrzebują rehabilitacji po operacji.

Zapewniamy rehabilitację po zabiegu i operacji

Przekonaj się, jakie to proste zadzwoń i zamów wizytę fizjoterapeuty z dojazdem.

Rehabilitacja po operacji biodra

Fizjoterapia po zabiegach chirurgicznych biodra jak endoproteza biodra, bądź złamanie szyjki kości udowej jest niezbędna, aby każdy pacjent mógł bezpiecznie stanąć na własne nogi. Fizjoterapeuta rozpocznie rehabilitację biodra w Twoim domu zaraz po wyjściu ze szpitala. Pamiętaj, aby nie odkładać wizyty terapeuty na później, im szybciej zaczniesz, tym prędzej odzyskasz sprawność. Dzięki Nam dowiesz się jak postępować po operacji endoprotezy biodra w jaki sposób wstawać, jakich ruchów unikać, aby nie zwichną i nie uszkodzić nowego stawu. Podczas rehabilitacji po złamaniu szyjki kości udowej fizjoterapeuta usunie wszelkie dolegliwości bólowe, przywróci siłę mięśni oraz odzyska prawidłowa ruchomość stawu. Dobry fizjoterapeuta z dojazdem pomoże Ci również dobrać odpowiedni sprzęt rehabilitacyjny.

Rehabilitacja po operacji kręgosłupa

Dzięki rehabilitacji po operacji kręgosłupa lędźwiowego i szyjnego nie jeden nasz pacjent pokonał ból i odzyskał sprawność. Najczęstszymi operacjami wykonywanymi są mikrodiscektomie, stabilizację jak również coraz częściej wykonywane zabiegi mikroinwazyjne. Bez względu na rodzaj zabiegu każdy pacjent jest szczegółowo badany, a rehabilitacja po operacji kręgosłupa jest indywidualnie dobrana do stanu, możliwości i potrzeb pacjenta. Podczas fizjoterapii po operacji kręgosłupa otrzymasz indywidualnie dopasowane zalecenia w codziennym funkcjonowaniu, wzmocnisz gorset mięśniowy, dzięki któremu twój kręgosłup będzie stabilny i zabezpieczony przed nowymi obciążeniami. Fizjoterapeuta usunie przyczynę bólu i przygotuje Cię do codziennych wysiłków.

Rehabilitacja po operacji kolana

Rehabilitacja po zabiegach chirurgicznych kolana pozwala Naszym pacjentom wrócić do ulubionych aktywności i sprawia, że każdy krok nie jest już przyczyną bólu i ograniczeń. Pacjenci zgłaszają się na fizjoterapię po operacji kolana między innymi z powodu szycia łakotki, lub potrzebują rehabilitacji po artroskopii kolana. Rehabilitacja po rekonstrukcji ACL, czyli więzadła krzyżowego przedniego jest niezbędnym elementem leczenia kolana, dzięki któremu fizjoterapeuta zmniejsza obrzęk i redukuje objawy bólowe. Celem rehabilitacji kolana po operacji jest przewrócenie prawidłowej ruchomości w stawie, powrót siły i stabilizacji mięśniowej, jak również uzyskanie prawidłowego wzorca lokomocji i chodu. Wszystko to zapewni nie tylko sprawność kolana, ale również umożliwi powrót do sportu i zabezpieczy przed kolejnymi urazami.

Rehabilitacja po operacji barku

Proces rehabilitacji po operacji barku jest niezbędny w takich przypadkach jak, złamanie kości ramiennej, barkzamrożony, czy uraz i uszkodzenie stożka rotatorów. Nasi pacjenci to również osoby po wczepieniu endoprotezy barku i z ostrym lub przewlekłym bólem ramienia. We wszystkich tych przypadkach fizjoterapia po operacji barku umożliwia usunięcie bólu i przywrócenie równowagi w mięśniach stabilizujących staw ramienny. Prawidłowa i bez bólowa praca ramienia wpływa pozytywnie poprzez odciążenie odcinka szyjnego kręgosłupa, oraz funkcję manipulacyjną dłoni. Nie zwlekaj, jeśli odczuwasz przewlekły ból barku, sztywność karku, mrowienie i promieniowanie w stronę łokcia i dłoni skorzystaj z pomocy doświadczonego fizjoterapeuty z Warszawy.

Chcesz wiedzieć, ile wynoszą ceny naszych usług? Poznaj cennik rehabilitacji po operacji oferowanej przez naszą klinikę.

Terapia i rehabilitacja po operacji to nie wszystko

Zapoznaj się z innymi terapiami oraz zabiegami, w których specjalizuje się Aktywna Klinika.