Masaż leczniczy kręgosłupa Warszawa

Masaż leczniczy kręgosłupa z dojazdem w Warszawie będzie idealnym wyborem jeżeli odczuwasz ból kręgosłupa lub napięcie szyi i barków.

Masaż leczniczy kręgosłupa z dojazdem

Masaż leczniczy kręgosłupa z dojazdem w celu łagodzenia bólu

Jeśli odczuwasz bóle pochodzenia mięśniowego jak np. ból kręgosłupa spowodowany dłuższym przebywaniem w pozycji siedzącej, lub zmagasz się z wysokim napięciem szyi i barków wywołane przewlekłym stresem, masaż leczniczy kręgosłupa będzie idealnym wyborem. Dzięki regularnym zabiegom odczucia bólowe znikają, a ciało utrzymane jest w dobrej kondycji.

Masaż leczniczy kręgosłupa Warszawa

Czym charakteryzuje się masaż leczniczy kręgosłupa w Warszawie?

Ten rodzaj masażu składa się z szeregu technik i chwytów manualnych, które poprzez uzyskanie lepszego odżywienia podrażnionych struktur, przyspieszają fizjologiczny proces ich regeneracji.

Masaż leczniczy kręgosłupa oddziałuję na skórę, tkankę podskórną mięśnie, więzadła, a na drodze odruchowej wpływa również na regulację układu krążenia, nerwowego i wewnątrzwydzielniczego.

fizjoterapeuta sportowy

Techniki masażu leczniczego kręgosłupa Warszawa

Jakie techniki stosuje się w masażu leczniczym kręgosłupa?

Wykorzystywane w masażu leczniczym techniki i chwyty to głaskanie, rozcieranie, wyciskanie, ugniatanie, uderzanie, wstrząsanie czy wibracja. Każda technika powtarzana jest kilkakrotnie w zależności od rejonu ciała oraz dolegliwości pacjenta.

Wpływ masażu leczniczego kręgosłupa na organizm

Jak działa masaż leczniczy kręgosłupa na Nasz organizm?

• Zwiększenie przepływu krwi w naczyniach – dosercowy kierunek masażu umożliwia mechaniczne przepchniecie krwi z mniejszych naczyń krwionośnych (kapilar) do większych jednostek, dzięki czemu wzrasta przepływy krwi oraz wymiana substratów w tkankach.
  • Wzmożona wymiana tkankowa- masaż kręgosłupa powoduje dynamiczniejsze dostarczanie do tkanek substancji energetycznych i odżywczych jak tlen, glukoza, czy aminokwasy. Czyli wpływa na regenerację masowanych tkanek.
  • Regulacja ciśnienia tętniczego krwi- dzięki zwiększonemu przepływowi krwi w małych naczyniach włosowatych dochodzi do zmniejszenia ciśnienia w naczyniach tętniczych.
  • Aktywacja pracy nerek- masaż powoduje zwiększenie przepływu krwi przez nerki i poprawę i funkcji filtracyjnej.
  • Obniżenie tonusu mięśniowego i zmniejszenie obwodów mięśni – po zabiegu masażu dochodzi do zmniejszenia przekroju poprzecznego mięśnia na skutek odprowadzenia z mięśni zastoju żylnego i substratów spalania tkankowego. Napięcie mięśni obniża się na skutek zwiększonego ukrwienia oraz pobudzenia proprioreceptorów zlokalizowanych w brzuścach i ścięgnach.
  • Szybka regeneracja po wysiłkowa- masaż leczniczy poza lokalna regeneracja tkanek powodu na drodze odruchowej normalizacje pracy naszego mózgu oraz gruczołów wydzielających hormony i inne związki niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania organizmu.
  • Polepszenie przesyłania bodźców- W ośrodkowym układzie nerwowym zabieg masażu niweluje niekorzystne zjawisko występujące po wysiłkowo, kiedy dochodzi do nagromadzenia zbyt dużego stężenia mediatorów jak acetylocholina czy dopamina.
fizjoterapia sportowa warszawa

Masaż leczniczy kręgosłupa z dojazdem do domu

Dlaczego warto skorzystać z masażu leczniczego kręgosłupa z dojazdem?

Dedykowany jest wszystkim tym, którzy odczuwają przewlekłe dolegliwości bólowe i wzmożone napięcie okolicy kręgosłupa lędźwiowego, piersiowego czy szyjnego. Ból jest pierwszym sygnałem ostrzegawczym.

Masaż leczniczy pozwala uwolnić pacjenta od bólu i towarzyszącego mu najczęściej zbędnego napięcia. Przywraca równowagę i swobodę ruchu kręgosłupa, który stanowi filar naszego ciała.

Masaż z dojazdem Warszawa

Kiedy warto zamówić masaż leczniczy z dojazdem na terenie Warszawy i okolic?

• Ból kręgosłupa lędźwiowego, piersiowego i szyjnego
  • Bóle stawów
  • Choroby zwyrodnieniowe
  • Choroby układu nerwowego
  • Przykurcze stawowo – mięśniowe
  • Po przebytych w przeszłości kontuzjach i urazach
  • Podwyższone napięcie mięśniowe
  • Ból pleców

Chcesz wiedzieć, ile wynoszą ceny naszych usług? Poznaj cena masażu leczniczego kręgosłupa w Warszawie oferowanego przez naszą klinikę.

Masaż z dojazdem Warszawa