REHABILITACJA ORTOPEDYCZNA

Profesjonalna pomoc po zabiegach, operacjach i urazach w Warszawie

Rehabilitacja ortopedyczna czyli nieodłączna część leczenia po zabiegach i operacjach

Powrót do pełni sprawności zapewni Ci sprawnie poprowadzony proces rehabilitacji

Rehabilitacja ortopedyczna jest gałęzią fizjoterapii skoncentrowaną na leczeniu uszkodzeń oraz zaburzeń w obrębie układu szkieletowo-mięśniowego, stawów, ścięgien oraz więzadeł. W tej dziedzinie fizjoterapeuta ortopedyczny odgrywa szczególną rolę w przywracaniu sprawności z przed urazu lub po pojawieniu się dolegliwości bólowych.

Nadrzędnym celem prowadzonej przez Nas rehabilitacji ortopedycznej jest dotarcie do źródła problemu, poprzez nowoczesne metody badania i diagnostyki funkcjonalnej pacjenta. Przyczyniając się tym samym do redukcji odczuć bólowych naszych pacjentów poprawy ich siły oraz ruchomości stawowej, jak również przywróceniu siły i elastyczności mięśniom.

terapia manualna kręgosłupa

Dzięki Nam

Ponownie Staniesz Na Nogi

Kogo Dotyczy Rehabilitacja Ortopedyczna

Naszymi pacjentami są przede wszystkim osoby przed i po zabiegach operacyjnych wynikających ze zmian przeciążeniowych i choroby zwyrodnieniowej stawów. Prowadzimy rehabilitacje ortopedyczną po wymianie stawu, czyli endoprotezie biodra, kolana i barku. Pomagamy pacjentom z przewlekłymi dolegliwościami i po operacjach kręgosłupa. Wśród naszych pacjentów są również osoby po urazach kolana, barku czy biodra, upadkach i skręceniach stawu skokowego.

Rehabilitacja Ortopedyczna Od Kuchni

Bardzo dobrym uzupełnieniem terapii są specjalistyczne techniki tkanek miękkich stosowane w celu poprawy ruchomości i funkcji mięśniowo – tkankowej. Do najczęściej stosowanych technik manualnych możemy zaliczyć: pracę stawową (mobilizacje stawowe), stretching mięśniowy, ruch bierny oraz wielopłaszczyznowe ćwiczenia oporowe.

W Trakcie Rehabilitacji Ortopedycznej

Do oceny stanu klinicznego oraz programowania postępowania terapeutycznego wykorzystujemy nowoczesne i sprawdzone techniki terapii manualnej, terapii tkanek miękkich, PNF, FDM, czyli terapii powięziowej, kinezjotaping, czy funkcjonalny trening medyczny. W pierwszej kolejności przeprowadzamy dokładne badanie diagnostyczne leczonego obszaru ciała, po wyznaczeniu najważniejszych celów terapii przystępujemy do procesu usprawniania.

Zaplanujemy i Poprowadzimy Twoją Terapię

Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami pokazała Nam, że odpowiednio przeprowadzona terapia manualna, ćwiczenia i właściwa edukacji pacjenta jest optymalnym rozwiązaniem w rehabilitacji ortopedycznej. Dzięki Nam wróćisz bez bólu do pracy, ulubionych zajęć dnia codziennego, oraz aktywności sportowych.

Szukasz Sprawdzonych Terapeutów i Rehabilitacji Ortopedycznej